در هنگام مراجعه حهت تنظیم اسناد انتقال املاک غیر منقول داخل محدوده شهر شامل املاک تجاری و اداری مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.
- استعلام مالکیت از ثبت اسناد
- سند مالکیت یا بنچاق در مورد املاک در جریان ثبتی
- گواهی عدم خلاف در مدت اعتبار ششماهه یا پایانکار ساختمان
- مفاصای عوارض نوسازی یا قبولی و تعهد خریدار نسبت به آن
- استعلام دارایی اعم از الکترونیکی یا دستی ویا استفاده از بند ج ماده یک قانون تسهیل تا زمان لغو آن
- گواهی و مفاصا حساب تامین اجتماعی و یا درخواست و قبول بدهی با رعایت بند ج ماده یک قانون تسهیل
- کارت ملی و مدارک هویتی متعاملین
- آخرین قبض های برق، آب و گاز (( صرفا جهت درج شماره اشتراک ))
- آدرس، کد پستی، شماره تلفن همراه متعاملین
تذکر:
در صورتی که بین متعاملین صغیر باشد یا اسناد وکالتی امضا میشود از قبل با سردفتر هماهنگ گردد.
بدون دیدگاه