در هنگام مراجعه جهت درخواست صدور سند تک برگی یک از قطعات تفکیکی مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.
- اصل سند مالکیت (چنانچه آخرین قطعه باشد) (اصل سند ارسال میشود)
- کپی برابر اصل صورتجلسه تفکیکی
- اصل بنچاق ابتیاعی (اصل رویت و کپی ارسال میشود)
- اصل خلاصه معامله (اصل خلاصه معامله ارسال میشود)
- اصل شناسنامه و کارت ملی (کپی مطابقت داده میشود و صرفا کپی ارسال میشود)
- آدرس و کدپستی ملک.
- آدرس و کدپستی محلی که سند به آنجا ارسال خواهد شد.
*صرفا اطلاعات بیشتر
* در صورت عدم دسترسی به خلاصه معامله تهیه کپی برابر با اصل سند ابتیاعی از دفترخانه تنظیم کننده سند انتقال و ارسال به ادره ثبت کفایت میکند.
بدون دیدگاه