در هنگام مراجعه جهت درخواست صدور سند تک برگی در اجرای ماده ۱۰۶ آیین نامه قانون ثبت مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.
- اصل یا کپی برابر اصل صورت جلسه تفکیکی
- اصل سند مالکیت (اصل سند ارسال میشود)
- اصل بنچاق ابتیاعی (اصل رویت و کپی ارسال میشود)
- اصل خلاصه معامله (اصل خلاصه معامله ارسال میشود)
- اصل شناسنامه و کارت ملی (کپی مطابقت داده می شود و صرفا کپی ارسال میشود)
- آدرس و کدپستی ملک
- آدرس و کدپستی محلی که سند به آنجا ارسال خواهد شد
*صرفا اطلاعات بیشتر
در صورت عدم دسترسی به خلاصه معامله تهیه کپی برابر با اصل سند ابتیاعی از دفترخانه تنظیم کننده سند انتقال و ارسال به اداره ثبت کفایت میکند
بدون دیدگاه